Breu presentació

El meu nom és Xavier Vidal. El meu ofici és el de periodista. He treballat en el món dels mitjans de comunicació i en gabinets de comunicació institucional passant també pel món de la política. Fins aquí una història que si li donem l’inici des del primer dia que em vaig posar davant d’un micròfon abasta uns 25 anys.

Lector compulsiu d’ençà que tinc ús de raó tinc l’afició de recomanar lectures a tots els meus amics i una memòria tant estúpida com selectiva que em retorna al cap llibres que he llegit fa un parell de dècades.

Els qui em coneixen bé saben que obrir una llibreria era un projecte que tenia per afrontar quan em jubilés. Vistes i escoltades les coses que ens passen en general, i amb l’ajuda d’inversors (aquí sí que podríem parlar literament de business angels) obro una llibreria al barri del Poblenou de Barcelona.

Si les obres i les comandes a distribuidores, conjuntament amb la feina que tinc per davant de baralles amb l’administració per legalitzar empresa, llicència, etc … m’ho permeten, espero obrir-la aquesta tardor, abans del novembre, al carrer de l’Amistat, 22. Prop del Mercat, a dos carrers de la Rambla del Poblenou i a dos carrers de la Platja de la Marbella.

Per què al Poblenou? Per què Nollegiu? Què passa quan en aquest país vols obrir una empresa-comerç? Quina és la relació amb els bancs? Són històries que aniré explicant en aquest blog que no és més que la transició al futur web.

Miraré d’anar contestant les preguntes en les següents entrades …

20130928-170126.jpg

IMATGE: Marc Fusté Boronat (Primers dissenys)

Deixa un comentari

