10 euros emocionants

Durant aquests dies no ens hem cansat de donar-vos les gràcies a tots pel suport i per la il·lusió que ens transmeteu quan veniu a celebrar el trasllat a la #Juanita. Tanta il·lusió ens fa encara més responsables i ens obliga encara més a estar a l’altura de les circumstàncies.

També us hem donat les gràcies a tots, a nolectors, amics i familiars, col·laboradors, llibreters i editors que esteu participant en el procés de micromecenatge que encara continúa obert. Totes i cadascuna de les aportacions que feu són emocionants.

Però ens deixareu que ens aturem en una d’aquestes aportacions.

Un dia arriba a la llibreria un noi de 17 anys acompanyat de la seva mare. Són nolectors habituals. El jove ens diu: “Vull participar en el totsuma que heu organitzat pel trasllat a la Juanita. Però la meva aportació només pot ser de 10 euros, em sap greu. Però és que em fa molta il·lusió poder ser mecenes del projecte”.

“Només”. El noi ha decidit que invertirà “només” 10 euros en un projecte cultural. I com a llibreter només puc començar a imaginar què hagués fet jo si hagués tingut la seva edat. Amb 10 euros tinc per uns quants refrescs i/o algunes cerveses. M’arriba per una entrada al cinema. Segurament em podria comprar algun disc d’oferta …

Però el noi ha decidit que la seva il·lusió és convertir-se en mecenes de la llibreria.

Per tanta gosadia. Per tanta gosadia cultural, bogeria adolescent, diran alguns. Aquest jove tindrà un premi especial que posi en valor els seus “només 10 euros”.

Us imagineu que en un país com aquest l’acció d’aquest xicot fos la norma?

Anuncis

Un pensament sobre “10 euros emocionants

Deixa un comentari

